En fin förmiddag

med strålande sol och ca tio plus ute =) Idag är dagen när jag måste komma igen. Ska sy om en klänning igen till filminspelningen som startar i kväll efter uppehållet på tre veckor. Alltså. Krafter som räcker till elva i kväll. Med Guds hjälp ska det gå =)

Fick en riktigt god sömn även om den infann sig lite sent men vad var annat att vänta, haha. Har man sovit nästan ett dygn så....

Fick precis samtal från Aloeveraförsäljerskan som  hävdar att jag som värdinna skall ta in pengarna och leverera varorna. Tål att funderas på och en kontakt med Avera för uppföljning. Tänker inte köpa det så lätt. Jag är INTE säljare när jag är VÄRDINNA. I så fall får det bli slut på alla former av homepartys i mitt hem. Om inte så bara för principens skull. Hoppas fler ansluter sig till att motverka dessa dumheter.

Nu är det lunchdags. Får bli något riktigt smarrig!



Kommentarer
attis

Jag ansluter mej med stor glädje. Ta du den korta kjolen hahahahaha.

Kramen

2009-04-17 @ 13:03:06
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Karpstryparn

Okej, själv ska jag gå och sova, är ju sent nu.



Svar om sola: Jo, hehe, det klart.

2009-04-17 @ 23:29:22
URL: http://karpstryparn.blogg.se/
attis

Tack själv för en trevlig blogg. Här har vi strålande vackert väder idag. Hoppas du får en underbar dag.

Kramen

2009-04-18 @ 10:33:12
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Veiken

Du är inne på helt rätt spår! Homepartyförsäljarna tjänar massor och värdinnorna gör jobbet! Hur fair är det? Kram



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0