Mitt nya liv.

Jag kämpar på med mitt nya liv som innefattar att jag ska bli mer social. Idag har jag knappt hunnit vara hemma. Först den underbara handträningen. Sen bar det iväg till de goa småtjejerna och deras underbara mamma. På väg hem kände jag att jag bara måste se till de små nyfödda valparna. Men vilka himelska varelser. Och mamman. Hon tar så väl hand om sina små barn.

Fick det stora förtroendet att ta en promenad med henne i kvällssolen. Helt underbart. Hon är en så ljuvlig varelse, jakthund till trots.

På väg hem kom jag på att jag måste ha bensin i bilen till i morgon kväll så det bar av till byn och tanka. Och kunde jag låta bli smågodiset? Nej! Godisnarkoman som jag är så blev det en påse smågodis. Men tack vare "tjejen" som har drillat mig hårt, så blev det bara för en tia eller så....

Nu har jag smällt i mig det så jag kan lägga mig med dåligt samvete. 
Igen =(

Zuzzzz gott alla cybervänner.



Kommentarer
attis

fniss Nu rackarn kan vi äta hur mycket godis som helst . Himla bra. Härligt att du haft en sådan bra dag. Det gläder mej att höra..

Natti,natti.

Kramisar

attis

2009-04-02 @ 23:19:34
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Liz!

Små djur är så gulliga

2009-04-03 @ 11:24:46
URL: http://www.metrobloggens.se/spirulina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0