Vilken dag, mmmmm

Vi blev trots allt bara två hemma idag. Inte så svårt att förstå. Hur skulle lillsyrran och mormor kunna bli lika coola som polarna på dagis?

Som vanligt softar vi hela förmiddagarna för att komma igång efter lunch.

Idag ska vi promenera till dagis och möta upp med syrran och mamma (min dotter) för att åka till IKEA och Bauhaus. Det är jag som vill passa på när det är så nära till butikerna.

IKEA ska få leverera två par gardiner i turkost till mitt vardagsrum och Bauhaus en badkarsarmatur (har stått obrukbar och läckande i ett år och fyra månader! I fall ni glömt det så hyr jag mitt hus).

Har förstått att det inte är världens lättaste uppgift att hitta en som passar både utgångshålen i väggen, mina smärtande händer och plånboken.

Jag har inte varit till en butik sedan jag kom hit och jag är GODISSUGEN!!


Kommentarer
Gina

Inget vidare... \:

2009-04-23 @ 13:32:23
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
kim

Jag är toooki!

Man får vara det.



För jag är det på ett bra sätt, serri!

Tack och lov för det.



Haru det bra, Bibbi?



KRAM

2009-04-24 @ 00:23:40
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0