Natt

Mörkret har lagt sig över byn. Inte ens månen syns så morgondagens väder ser inte så lovande ut. Trots det.... Det har varit lite väl varmt i solen idag.

Har hållit mig i skuggan och kom inte igång förrän vid sextiden i kväll. Vilket lyxliv jag har =)

Idag har jag fått ett växthus. Jo, du läser rätt. Fått! En riktigt god vän har byggt det åt mig. Med byggplastväggar. Ser mycket bättre ut än det låter. Har också fått hjälp med planteringen. Man kan tro jag är åttio och inte klarar något själv men nog känns det bra när proffs hjälper till

Ska bli underbart att få se tomaterna och gurkorna ta form. Tror mina jordgubbar blir bra mycket tidigare i år än förra. Mums...

Nu är det strax gåochsovadags så jag orkar med morgondagen.

Natti natti och zuzzzz riktigt gott...


Kommentarer
Anki

Gomorron

Ha en jättefin dag



Kram

2009-06-02 @ 05:09:14
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
attis

Gomorron vännen. Vad härligt med växthus. Vi har internet via kabeltbolaget vi är ansluten till. De bytte internetleverantör för ett halvår sen. Sen dess har det krånglat. Jag har sagt att jag slutar betala om det ska fortsätta så här. Inte bara jag. Vi är ju många hushåll som har detta problem här. Det är så underbart att pojkarna är hemma. det har vart hemska år. Ha en bra dag.

Kram

2009-06-02 @ 07:52:58
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Liz!

Va roligt det är att få fina saker!

2009-06-02 @ 08:47:29
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0