Semestern slut....

Så har jag hämtat mig efter resdagen. Sov oroligt i natt. Kanske var jag för trött. Sen finns det ju alltid intryck att bearbeta efter en resa.

Det har varit såååå underbart att få umgås med barn och barnbarn. Fick även en heldag med min underbara väninna. Vi åkte till Örsundsbro och besökte en Outlet för IIttala mm mm. Finns så fina saker och så lite pengar. Tur det för jag behöver verkligen inget för tillfället men hade varit perfekt att handla presenter.

Idag har jag börjat sanera tvättstugan från mögel. Har svarta prickar på väggen mot garaget och får inte bort dem med mögelmedel. Har ni några tips att komma med skulle jag vara tacksam =)

Ska svara på era kommentarer innan jag stänger ner och fortsätter med objektet.




Kommentarer
attis

Hej vännen. Det låter som du haft det bara bra. ögel är ju inte lätt att få bort. Du har väl munskydd när du jobbar med detta? Ha en underbar lördagskväll.

Kramen

2009-06-13 @ 16:10:07
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Sussi

Vad kul att du känner dig nöjd med din semester..

Håller med dig om att det finns så många fina saker och lite med pengar :-)



Ha en härlig kväll

kramisar

2009-06-13 @ 20:06:46
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0