Vill inte vakna...

Sov bara fyra timmar i natt och när jag slog upp mina blå så REGNAR det.

Jag vill verkligen inte vakna just nu. Önskar jag kunde lägga mig på sängen och bara sova.... Men, som ni vet sen tidigare så protesterar den här underbara kroppen gigantiskt vid just det här vädret så det blir till att sitta i fotöljen. Inte heller så dumt eftersom den är riktigt skön.

Måste få krafter att åka och handla det sista inför morgondagens midsommarfirande med goda vänner.

Om jag vaknar idag så återkommer jag =) Ha en riktigt fin torsdag....




Bilden kommer från Vickes hemsida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0