Fredagskväll...

och filminspelningen gick kanonbra i kväll. Vilka tjejer!!! Vi var ca 50 personer i källaren i kyrkan i kväll. Mest barn och ungdomar. Ljudnivån var hög, kan jag minst sagt säga. Kändes otroligt skönt att komma upp i salen på andakten innan vi gick hem. Fick vara tekniker och det var jätteskoj.

Tjejens pappa var på besök. Hon blev såååå lycklig! Hon har ju inte träffat honom sedan hon fyllde år. Hennes lycka över blomman han köpt till henne var obetalbar.......

Nu ska jag se vem som blir utröstad i Let's dance innan jag somnar. Zuzzzz gott alla kära besökare...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0