God eftermiddag.

Idag har jag varit snäll mot mig själv och hälsat på en väninna. Klart jag var snäll mot henne med =) Fick gosa med hennes hund och ena katt vilket genast satte sig i näsan (från den långhåriga katten som jag ABSOLUT inte kunde låta bli)

När jag kom hem blev det fart på mig. Planterade klart alla blommor (vilket medförde storstädning av tvättstugan), gjorde frösådd på örter, körde en tvätt och tog hand om köket.

Nu ska jag ge mig på hallen. Ska sätta upp nya klädkrokar. Min hall är så trång så jag får hänga kläderna på tvärsan för att inte gå in i dem. Kanske kommer det bilder när det är klart.

Har fått ny energi nu efter att jag gått in här och läst mina kommentarer. Attis gav mig den här fina



Tack gulliga du. Och för att jag äslkar att ge bort presenter skickar jag den vidare till
Företagerskan, Kim, Spirulina och Fantomen


Kommentarer
Veiken

Jaha, då när du ändå har ångan uppe kan du fortsätta här! Kram

Liz!

Tack så mycket...Skall genast lägga ut den på min blogg...... :-)

2009-03-26 @ 22:08:09
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina
attis

Hallojsan. Du är värd den vännen. Här snöade det tidigt i morse. Nu är det strålande sol. Jobba inte ihjäl dej.

kram

attis

2009-03-27 @ 13:25:15
URL: http://attisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0