Men hur segt kan det bli...

Ögonen öppnades vid åttatiden men hjärnan är inte helt vaken än!!! När ska ögon och hjärna synka fullt ut? Särskilt på morgonen är det trögt....

Kommer nog aldrig att förlika mig med att återhämtningen av krafter ska behöva ta så lång tid.... får bli sova idag med trots att det är sååååå vackert ute...

Tänker mycket på min goda väninna Anna som mår så dåligt av sin PMS. Hur tänkte Gud egentligen.... varför får en del kvinnor så svår PMS att de knappt klarar sig genom dagen. Har aldrig drabbats av det själv, tack och lov. Det är ett antal år sedan jag tog bort min livmoder efter ständiga blödningar under tre års tid. Tänk om jag hade haft PMS!!! Kan ni se det framför er...... jag hade nog varit död nu..... det var nog att aldrig få känna mig fräsch.

Tänk att det skulle vara en så svår sak att få en läkare att ta bort den del som orsakade så mycket bekymmer..... blev tvungen att skriva under papper på att jag gjorde det på egen risk!

Jag fick ett helt nytt liv efter det ingreppet. Har nog inte känt mig kvinnligare :-) Många oroade sig för att jag skulle tappa den känslan men det blev helt klart mycket större.

Lycka för mig....
Stranden Back Water, Kerala, Indien


Kommentarer
Företagerskan

Härligt att du mår bra och tänk att det ska vara så besvärligt att få bestämma över sin egen kropp, skriva på papper... tss - fånigt! Ha det gott-kramar!

2009-03-17 @ 11:55:08
URL: http://metrobloggen.se/foretagerska


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0