Nu har jag haft tjejen på middag...

och tvingat henne att göra läxan, hihi... Det är så kul när hon kommer över. Vi har massor att prata om =)

Har pratat med min äldsta dotter. På hennes dotters dagis går Afrikansk Svamp och Ringorm. Tur jag inte är där. Skulle nog börja klia på mig bara av vetskapen.... Barnbarnet har fått en pencilinkur mot utslag på armen. De vet inte vad det är!! Det värsta av allt är att rektorn inte gjorde något åt situationen innan smittskyddsinstitutet ställde krav!! Det ni.... håll koll på skolan och dagis.....

Har tittat på Made och Efterlyst så nu kan jag strax knyta mig.


Kommentarer
Företagerskan

Det är verkligen bedrövligt dåligt att skolan inte tar tag i sånt redan från första början. Stort tack till dig för alla underbara kommentarer! sov-gott-kram

2009-03-18 @ 22:13:18
URL: http://metrobloggen.se/foretagerska
Karpstryparn

Den där rektorn har nog inte en enda häst i sitt ynkliga lilla huvud, syftar på att han nog inte har "alla hästar hemma".



Svar om Petra Mede: Hejsan. Snälla killen? Äsch då, hehe, jag är oftast snäll, men den här gången kände jag för att vara lite elak. Angående inte bara sarkasm den här gången: Nej, det stämmer, jag är lite elak i det här inlägget, men jag tycker att hon förtjänar det. Ha en skön kväll du också. Kramisar

2009-03-18 @ 22:55:31
URL: http://www.metrobloggen.se/Karpstryparn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0