Dag blir kväll

Idag har jag blivit sååå bortskämd. En väninna till mig har varit här och bakat kalasgott matbröd. Passade perfekt eftersom jag ska göra matsäck till oss alla i filmteamet som avslutar vårt filmprojekt i helgen. Ska bli så spännande att få se resultatet.

Hon som filmar är riktigt duktig på redigering och tjejerna som agerar har verkligen vuxit under de här två terminerna vi hållit på. I morgon blir det ökenscener och på söndag är det dags för det dramatiska slutet när Isebel blir utkastad från fönstret och dör. Mycket blod och hemskheter =)

Garaget har fått ett nytt tak idag så i morgon blir det sista gjort inne om det bara håller mot vatten. Sen ni, kommer bilder. Kanske inte så mycket att se vita väggar och ett svart tak men för mig kommer det att kännas jubel!

Nu är det nannadags och om jag orkar så blir det inlägg innan måndag.

Ha en underbar helg önskar jag er alla.......



Kommentarer
Fingerfärdig

Vill önska dig en skööön och trevlig helg!

2009-05-15 @ 21:57:09
URL: http://www.metrobloggen.se/handgjort
Anki

En riktig rysare med andra ord



Trevlig helg tillbaks



Kram

2009-05-15 @ 22:05:08
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Sussi

Trevlig helg!

Kramisar

2009-05-15 @ 22:55:50
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Fenixmona

Godmorgon i stugan! Hörs som du kommer att få en fin dag! Det blir lite åkande här men hoppas på en fin innehållsrik dag här också! Kramiz

Veiken

Härligt att bli bortskämd. Alla behöver bli det ibland. Kram

Veiken

Det var jag som skickade den andra kommentaren som väl var anonym?? KRam

Ferhat

Har frågestund på min blogg just nu så ställ gärna en eller några frågor. Jag svarar på alla frågor imorgon :).

2009-05-16 @ 16:33:50
URL: http://ferhat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0