Fattar inte.

Det är världens underbaraste väder. Rena sommarvärmen. Allt borde vara perfekt. Men inte då. Grinig och lätt till gråt. Orkar inte ens blogga. (Jag gör ju det just nu......)

Har i alla fall varit med på filminspelningen ikväll men spårade ur när jag upplevde att ingen tog det på allvar. Packade ihop mig. Gick ut en runda. Beslutade mig att gå in och snacka ut. Det kändes hyfsat.

Bestämde mig ändå för att åka hem efter inspelningen istället för att gå med och fika.

Förstår inte varför mina kommentarer försvann i arkivet? Blir det så när det byts månad eller... Jag fattar inte.


Kommentarer
attis

Hej vännen. Hoppas du mår lite bättre nu. Morfar var helmysig. Det händer ibland att både inlägg och kommentarer försvinner. Inte alls roligt. Vi har fått in dessa förbaskade svartmyror nu. Blääääääääääää. Fick ett tips ikväll att lägga ut hela kanelstänger. Det gillar de tydligen inte. Ska prova får vi se om det hjäkper. Natti,natti vännen.

Kramar

2009-05-02 @ 00:04:10
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Företagerskan

God morgon!

Alla dagar kan inte vara toppendagar, hur skulle man annars kunna uppskatta de bra dagarna!? Önskar dig en fantastisk lördag med den varmaste av kramar

2009-05-02 @ 07:47:09
URL: http://metrobloggen.se/foretagerska
attis

Gomorron på dej vännen. Myror ska inte vara inomhus. Fy, usch och blääääääääää. Hjälper inget annat så måste man ju ta myrmedel. Hoppas du får en underbar dag och att ledsenheten gått över.

Ha e det bäst.

Kramisar

2009-05-02 @ 09:39:49
URL: http://attisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0