Öken

Är inte så lätt att hitta en öken här i mellansverige men jag tycker vi lyckades ganska bra ändå. Tjejerna är sååå otroligt duktiga. Lägger in lite bilder från dagen.

Dagens första paus...



Här jublar Kung Ahab över den nyförvärvade vingården. Hur han förvärvat den får ni läsa om i Bibeln...



Vad säger ni om våra vindruvsrankor???



En arbetare med en klase...



Vår fantastiska filmare och manusförfattare



Elia i vingården



Kungen med följe på berget Karmala på väg att möta Elia



Detta är vår öken belägen mellan Hova och Töreboda



Här har folket hämtat vatten till kampen mellan Baal och Gud.



Bild mellan tagningarna



Ja kära vänner. En liten smula från dagens inspelning.

Ville gärna dela med mig men... ni får vänta på svaren till i morgon kväll.


Kommentarer
Anki

Ni har verkligen haft en trevlig dag, ser jag



Nu håller vi tummarna för Malena



Kram

2009-05-16 @ 20:53:33
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
jaha jaa

så kul o spela in film!

2009-05-16 @ 22:05:40
URL: http://metrobloggen.se/jahajaa
Fenixmona

Godmorgon i stugan denna söndag! Vilken trevlig dag ni måste ha haft!!Kramiz

Anki

Verkligen ett jättetrevligt projekt



Kram

2009-05-17 @ 09:43:48
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0