På G igen

Vilken underbar dag det varit. Har haft massor av krafter. Gräset är klippt, komposten rensad från brännässlor.

Min högerarm är helt sönderbränd. Rensa aldrig brännässlor med kortärmat=)

Kantklippningen klar och tomten är som ny. Alla sopor efter garaget kom ju iväg förra veckan tack och lov.

Har fått så fina tulpaner i trädgården från lökar jag hittade i förrådet.



De röda är en sort jag aldrig sett förut.

I morgon blir det förhoppningsvis fortsatt möbelrenovering. Det har ju legat nere några veckor nu.

Ha en riktigt skön kväll.



Kommentarer
attis

Så härligt att du är på G igen. Jag kan ju aldrig sova på mornarna. Det var så fint vädr igår så jag var bara tvungen att går ut. Gubben var det sämre med hihihi. Det är bäst vi är försiktig med var vi fiser fniss Vilka fina tulpaner. Det är en av mina favoritblommor. Ha en underbar kväll vännen.

2009-05-25 @ 20:40:48
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Anonym

Ja det var därför jag eg skulle velat ha progressiva med priset var alldeles på tok för mycket. Men jag springer inte så mycket i affärer heller. hhhaahahahahahah



Kram

2009-05-25 @ 20:56:50
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Veiken

HAR du rensat nässlor i kortärmat?? Stackars, stackars dig. Är huvudet dumt ,får kroppen lida;). Kram

Sussi

Tack för tipset om brännässlorna!!

Jag lovar.. Jag ska aldrig göra det haha



Ha en fin kväll

2009-05-25 @ 21:25:22
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
anna

usch brännässlor, men de ska vara goda att förtära, har aldrig provat själv. Tack för att du sa till om min adress, jag testar igen för jag har inte lyckats klura ut vad det är för fel....någon som vet?

2009-05-26 @ 22:38:13
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0