Typiskt!

Glömde kameran hemma idag så det blev inga bilder på denna sista inspelningsdag. Nu är vi i alla fall klara. Bara att åka till kyrkan i morgon och ta hand om all rekvisita som har blivit "nerblodad" och nersölad med sand och diverse.

Den som har det svettigt ett tag framöver är vår filmare som ska redigera allt och ha det klart om två veckor. Hon pluggar heltid så lite tufft blir det allt. Nu hoppas vi bara att alla scener sitter så vi inte behöver ta om något. För då blir det kris...

Alla vi som varit med i det här projektet i två terminer kände oss riktigt nöjda med att det är "över". Ingen närvaroplikt längre på fredagskvällarna. Tjejerna är ju unga och vill göra annat ibland just dessa kvällar =)

Nu är det sängdags och jag lär väl sova ett antal timmar i morgon skulle jag tro.

Avslutar med ett citat från "Härliga bilder"s hemsida

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein



Kommentarer
jaha jaa

ja jag gör på tok för mycke o blir virrigare än vanligt av de

2009-05-17 @ 22:21:07
URL: http://metrobloggen.se/jahajaa
Fenixmona

Godmorgon i stugan denna måndag, sista arbetsdagen före denna semester! Ja, vi har mycket norskar i släkten...flaggan är arvegods från min mans mor...Kramiz

Sussi

Vad är det för film du spelar in?



Ha en fin dag

Kramisar

2009-05-18 @ 09:27:42
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Liz!

Va trist det är när man glömmer kameran, Själva har vi glömt laddaren i sommarstugan så nu är batteriet urladdat :-(

2009-05-18 @ 09:47:47
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina
anna

så spännande det låter, vad är det för film ni har gjort?

2009-05-18 @ 11:24:13
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0