Det kostar när det smakar :)

God morgon. Regnet öser ner som vanligt. Tur att jag fått sova riktigt gott och länge i natt.

Tessan fick sova i hundkorgen. Det blev höga protester under en kvart ungefär, sedan var det lugnt. Sally låg och gnagde på sitt ben. Lugnt och skönt.

Fick vakna alldeles själv idag. Ingen valp som slickade mig i näshålor, ögonhålor eller öron så jag vaknade. En gåva från Gud!!!

Var mycket förväntansfull när jag klev ur sängen. Jag hade promenerat dem i skogen en halvtimme och låtit dem vara i trädgården en stund innan läggdags.

Men, men.... Det första jag ser är en,  nej två kisspölar och två bajsställen. Hmmm... konstig form på det ena bajsstället. Kan omöjligt vara Tessan...

Båda har alltså tagit sig friheten att göra sina behov inomhus.

Nu tar sig vän av ordning modet att fråga er som har erfarenhet..... varför gör den Stora inomhus när hon varit rumsren under alla omständigheter under mer än sex år!?!?!?!?!?!?! Hjälp!!!!!

Hade planer på att jobba i trädgården i dag men vi får se om motivationen håller i det här vädret.

Ha en skön söndag alla underbara människor



Kommentarer
Maddo

Nej!! Vad tråkigt! :( Har du fått några tips på varför? Kan det ha att göra med att den lille gör något?



Tack för dina värmande ord! Jag förstår precis vad du menar med att läsa att andra mår dålig ibland. Jag känner samma! Kramar

2009-11-22 @ 14:14:07
URL: http://blogg.dreammaddo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0