Efter middag

det är vad det är just nu. Men inte eftermiddag som jag sa tidigare. Nåja, bättre sent än aldrig.

Är kanonförkyld med feber så det går lite trögt här i huset kan jag lova. Sallys promender blir inget att skryta med heller. Tur att jag har så snälla grannar!!! Tack Anki och Carolina för hjälpen idag. Kärlek på er!!

Eftersom jag inte kan lägga in bilder från festen så blir det lite naturbilder i stället.

Här är jag på väg till Sigtuna. Vägen är E20 innan Örebro. Vädret var verkligen växlande



E18 mellan Enköping och Bålsta strax efter en rejäl regnskur



Framme i Sigtuna




Det första Alva och jag gjorde på fredagen var att åka och hälsa på lilla Tessan. Här klädd i tröja från Fina Hund Otroligt att hon är bara fyra veckor.



Utsikt över Mälaren från festlokalen där vi firade mågens 40 års dag.



På väg hem, en dag försenad.



Nu orkar jag inte längre. Kroppen kokar så jag hälsar på er andra nästa gång jag orkar starta dator.

Ha en underbar kväll



Kommentarer
Företagerskan

Hoppas att du mår lite bättre idag, aldrig roligt att vara sjuk. sympatikramar i massor

2009-10-07 @ 09:56:41
URL: http://blogga.storetrading.se
fashionhaggan

vilka underbara bilder, den lilla valpen var bara för söt.

2009-10-08 @ 04:11:41
URL: http://www.fashionhaggan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0