Att jag aldrig lär mig!



Tog i alldeles för mycket igår. Igen. Jag måste nöja mig med en aktivitet per dag för att min kropp ska orka med dagen efter. Det är så sjukt så jag tänker inte på det när jag för en gångs skull känner mig pigg. Trots att jag har haft 11 år på mig att lära mig.

Har sovit till för en halvtimme sen, då en kompis stegade in i mitt hem. Självklart har jag tagit hand om Sally men det blev i morgonrock. Tur jag har vaccinerade grannar som inte reagerar när jag knallar ut i skogen bara i morgonrocken :-)

I morse var jag så yr i huvudet så jag fick hålla mig i träden mellan stegen. Blev alltså ingen långpromenad idag som jag planerat med grannen.

Kryper ner mellan lakanen igen efter att jag kikat in hos er andra.

Ha en fin eftermiddag/kväll.


Kommentarer
Yvonne

Vi hade ett sånt fint flyt att allt bara var roligt.Det låter inte bra att du är så yr.Du kan ju trilla och slå dej halft fördärvad..Kram

2009-09-09 @ 17:08:03
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Yvonne

Men vännen finns det inget man kan göra?

Kram

2009-09-09 @ 17:33:01
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Veiken

Det är så hela tiden. Man lär sig aldrig....jag begriper inte att man går på samma mina gång på gång! Kram och ha det bra!;)

*tingeling*

Tackar tackar :) Det där är ju typiskt, man vill passa på göra massa som man inte har hunnit och sen får man betala för det dagen efter... hoppas du känner dig bättre nu så du får en fin kväller :)

2009-09-09 @ 18:23:54
URL: http://www.metrobloggen.se/hyttabytt


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0