Blåst

Tror huset ska blåsa bort. Vart är humrarna?

Nej, jag har inte sovit idag! Har faktiskt städat nedervåningen inför kvällens träff här hemma. Kan ju inte utsätta mina vänner för en allergichock när de kommer :-)

Sally börjar löpa vilken dag som helst och hon är verkligen en PMS:are. Idag rymde hon. Som tur var kom hon hem på befallning men jag undrar vem av mina grannar som har hundbajs på sin gräsmatta? Förlåt kära grannar. Det var inte min mening. Jag hann inte med.

Har bakat en misslyckad sockerkaka. Vad gör jag nu..... Tur jag har smör, ost och kex hemma ifall den inte går att äta.

Håll tummarna. Snälla....


Kommentarer
Yvonne

Hej! Hur har sockerkakan misslyckats? Om den är "dödbakad" Kan du ha glass till eller vispgrädde.Du om jag ska ta utmaningen så får jag ta mitt andra namn.Hur ska man hitta något på namnet Yvonne?? Kram

2009-09-23 @ 17:57:57
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Veiken

KLART! Tummarna sitter i låst läge tills allt funkar! Kram och Lycka till;)

Fenixmona

Eländes, elände...Inte helt bra denna dag hör jag, men det blir bra i slutändan ska du se! Kramiz

Fenixmona

Kanske våran storm som drabbat dig för här är det mycket lugnare nu! Kramiz

Sussi

Vilken surpuppa hihi

Doris blir också lite tvär innan hon ska till och löpa!



Håller tummarna för att sockerkakan ska var ätbar men det är tur att du har en backup uti fall att hihi



Ha en bra kväll

kramisar

2009-09-23 @ 21:31:20
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0