Börjar vakna till liv

Det var värst vad segt det var. Har sovit hela tiden förutom då min älskling har behövt mat eller rastas.

Har varit trött, ont i huvudet, frusen och seg i musklerna. Men nu börjar det kännas bättre. Orkar till och med skriva ett inlägg :-)

Ska även besvara alla härliga uppmuntrande ord jag fått och besöka er alla.

Entrésidan härom kvällen




En vacker höstblomma på i min trädgård. Vad den heter? Vet ej....




Det sista äpplet har fallit




Var ute och lekte i eftermiddagssolen innan jag blev sjuk





Så här mysigt sällskap har jag när jag blir sängliggande







Kommentarer
attis

Hej gums. Så fina bilder. Ett gott skratt kanske hjälper mot knorrsjukan oxå fniss Ha en toppenlördag.

Kramisar

2009-09-26 @ 14:37:57
URL: http://attisblogg.blogg.se/
attis

Det måste ju naturligtvis vara klart bevisat att personen är skyldig annars funkar det ju inte.

Kram

2009-09-26 @ 14:39:10
URL: http://attisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0