Sovmorgon

Har visst haft den rubriken tidigare men vad gör man...

Vaknade halv elva idag. Tog min nya allergimedicin när jag la mig i går kväll och det var verkligen ett sömnpiller. Men det gjorde verkan direkt. Har varit igenmurad i luftvägarna sedan jag var i kyrkan senast, pga alla mögelsporer. Men nu!! Kan andas genom näsan igen. Yippi..

Får erkänna att jag inte kommit igång riktigt ännu. Har varit hos Carolina och fikat. Hon hade gjort en brasa i kakelugnen, tänt en massa ljus och bjöd på nybakad kladdkaka. Såååå mysigt.

Nu har jag varit runt och hälsat på hos de flesta av er och ska ta tag i dammsugningen. Hatar dammsugning! Skulle vilja ha en konstruktion som kontinuerligt tog bort allt som kommer på golvet. Typ centraldammsugare med insugningsventiler runt golven. Vem konstruerar???

Ha en fin dag hälsar sömntutan


Kommentarer
Yvonne

Vi hade sol i morse som snabbt ändrades till mulet och kallt.Bra ide med dammsugaren.Kram

2009-09-22 @ 14:46:00
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
fashionhaggan

kexen kom idag, stort tack, de prickiga gillade dom så mycket att hade jag inte hållt igen, hade dom satt i sig allihop! Bilder kommer på bloggen! Tack igen, jag är superglad!

2009-09-22 @ 18:04:09
URL: http://www.fashionhaggan.se
Yvonne

Ja bra ide Men då måste de tänka på det när de bygger huset. Kram

2009-09-22 @ 18:17:29
URL: http://metrobloggen.se/skaningen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0