OS

När jag kom ut i morse var det alldeles vitt på träden. Först kändes det varmt ute men efter en stund isade det som genom dunjackan. Hade inte kollat tempen innan vi gick för jag var verkligen inte vaken. Bara uppstigen på grund av kissnödig valp.

Minus 8 grader. Inte särskilt kallt men frosten kröp på.

Har nu ätit frukost och utfodrat mina små. Varit in och skött om mitt internetcafé. Köpt ett par nya bord, lagt om golvet och målat en fondvägg. Kostade även på mig en golvblomma. Det blev riktigt fint.

Nu undrar ni förståss vad jag håller på med? Jo, jag är med i facebook där också mina flickor är med. Min yngsta dotter är ju kock och hon kunde ju inte hålla sig från spelet Café World och lyckades av outgrundlig anledning få in mig också där. Livsfarligt! Det är ju kul.........

Men men. Inget ont som inte har något gott med sig. Jag måste ju starta datorn på morgonen för att inte få möglig mat där inne och det ger mig möjligheten att skriva några rader här också.

Jag skrev OS i rubriken. Jag älskar att titta på konståkning. Den går mitt i natten. Ställde klockan på uppvak klockan två för att storstilat kolla paråkningens korta program. Vad händer?? Jo, jag sover som en stock! Missar hela konståkningen. Buhhhhh...

Nu ska jag packa upp tre bokkartonger så får vi se om jag orkar mer idag.

Ha en fin dag



Kommentarer
attis

Facebook har blivit jättepoppis. Har en dotter här som håller på med Farmville där. Vad trist att du inte vaknade då. Ha nu en underbar dag och jobba inte ihjäl dej.

Kram

2010-02-15 @ 10:40:54
URL: http://attisblogg.blogg.se/
*tingeling*

God morgon i stugan! Sitter också o tittar på OS hihi... men jag ställer inte klockan för jag har ändå inte somnat när det sänds, hihi... Jo det har varit en hel del nu här för oss, men nu ska de väll ta o lugna ner sig, hihi... ha en fin fin dag :)

2010-02-16 @ 08:30:32
URL: http://www.metrobloggene/hyttabytt


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0