Redan onsdag

Och inte tänker jag berätta mer om  fobibehandlingen den här gången. Men jag lovar.... fortsättning följer ....

Idag har jag njutit av yngsta dotterns sällskap i flera timmar. Hon är hemma med sjuk minidotter men henns fot är betydligt bättre. Så den elaka sprutan gjorde nytta.

Det var ett mycket speciellt besök hos henne idag. Hundarna fick komma med in för första gången på alla år.

Den äldsta har ju varit så allergisk. Tack och lov verkar det ha växt bort. Kändes helt underbart för mig att de fick följa med :-) Och. Den lilla valpen höll sig rumsren alla timmarna. Jippiiii.....


Nu ska jag krypa ner i fotöljen framför Dr Phil och bara vila.................

Ha en fin kväll hos er



Avslutar med en fin bild från den här vintern i Slätte



Kommentarer
Veiken

Ha det så gott själv. Det måste vara mycket trevligare med dotter än fobibehandling;) Kram

petra

JA det var en verkligt fin bild! Tufft ljus! Gillar den skarpt XP Osså väcker den ju såna härliga minnen från istiden ;)

Kram! :D

2010-03-10 @ 20:41:22
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Cia

Tiden bara rusar iväg och det går bara fortare ju äldre man blir, konstigt då det borde vara tvärtom!

Ja du jag har alltid varit som en duracellkanin, när batteriet tar slut laddas det under en dag sen går jag för fullt igen:) Ser på barnen att de är otroligt lika mig där för de kör tills de ligger.

Hur går det med Tessas rumsrenhetsträning? Nappe skäller inte ett dugg längre så snart kan vi nog ta bort antiskall-halsbandet helt.

Kramar och nospussar

2010-03-11 @ 09:03:39
URL: http://www.ciabel.bloggagratis.se
Maddo

så vackert!



Vår lärare är bra för hon förklarar för oss varför hon gör så och det var för att framkalla känslorna vi fick men det gör dem inte mindre obehagliga. Hon förespråkar inte på något sätt ett sådant valsystem.

2010-03-11 @ 21:40:53
URL: http://blogg.dreammaddo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0