Vädergudarna

Var ute och började klippa bort en syrenbuske pratade med grannen på baksidan och gosade med bebis.

Grannens man slet med komposten och han stånkade och slet.

Gud måste ha hört honom eller i alla fall surnat till för att vi slet på en söndag för han började med att vattna oss lite lagom så vi alla gick in.

Så fort jag stängt altandörren så vräkte regnet ner.

Nu har jag varit inne kanske en halvtimme och sitter med en kopp kaffe och vips så slutade det regna.

Älskar svensk sommar!!!!!!

Ha det gott <3

Bilden lånad från FB



Kommentarer
Snejky

Kan vara ganska mysigt & sitta inne med en god kopp kaffe & höra renet....

Varma kramen till dig, tjejjen....

2012-06-24 @ 12:46:25
URL: http://snejkyscorner.blogspot.se
Linda

Ja, den svenska sommaren har sin charm :-)

Ses snart. Kram! <3

2012-06-24 @ 13:50:35
URL: http://meumvita.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0