Inte så glad idag

Ligger i sängen med feber och värk i kroppen. Kan det vara influensa eller....

Det tråkigaste av allt är att jag inte får anstränga mig när jag har feber på grund av hjärtat. Har haft hjärtmuskelinflammation en gång och det gick bra. Vågar inte riskera det en andra gång.

Jag vill verkligen inte behöva missa den första gruppträffen på A'Vera för min del som är i morgon kväll. Har sett fram emot den och att få lära mig mer om produkterna.

Fick min första leverans idag. Jättespännande och roligt. Synd bara att ett par produkter var restade varav den ena kommer först i maj.

Ha en fin dag alla önskar vi på sängen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0