Aprilväder

Idag snöar det igen :-) Ibland ren snö ibland regnblandat. Kan bara vara ett tecken på att sommaren är på väg!

I förrgår fick jag hämta min bil på verkstaden efter drygt tre veckor. När jag frågade varför det tagit så lång tid fick jag till svar att de har varit tvungna att ta andra bilar emellan!!!!!!!!

Enligt KO får det inte ta så lång tid så det ska bli spännande att se vad resultatet blir. Firman har inte ringt mig en enda gång under den här tiden.

I går kväll hade jag mitt introparty med Avera och det gick så bra så väskan blev betald. Jippiiii. Men det är ju kanonprodukter. Jag behöver inte sova 18 timmar vartannat dygn längre och jag har kunnat sluta med allerginedicinen med hjälp av att dricka aloverajuice och smörja näsan med gelén. Helt fantastiskt jag som är superallergisk.

Lägger in en bild från gårdagens ena hundpromenad då vi mötte en av Sotis kompisar i skogen.

Ha en fin dag ❤



Kommentarer
Snejky

Men vad härlig, bra sömn är viktigt...

Tycker det är ganska nonchalant att verkstan gär på detta sätt....grrrr...

Önskar en toppen söndag, min vän..

Kramen...

2012-04-22 @ 13:47:49
URL: http://snejky.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0