Kämpar på

Fortsätter med mitt nya projekt http://bibsan.cybersite.nu

Dagen har bara sprungit iväg. Det som tog mest tid och faktiskt var mysigast var att bada och frisera Sotis. Hon måste ju vara fin nu när hon ska möta sin man. Inte för att hon får välja själv men hon får i alla fall välja själv om hon vill att just han betäcker henne.

Det är en supersöt röd hanne från Upplands Väsby som det är tänkt ska bli far åt hennes barn. Hoppas hoppas...... Jag har en otroligt fin uppfödare som jag är fodervärd åt. Hon heter Carola och bor i Bålsta. Hennes valpar växer upp i hemmet med hela hennes familj och är alltid rumsrena när dom kommer. Sen måste man ju trots det vänja dem i det nya hemmet också. Inget är gratis :-)

Nu är det sags att lägga ner allt om jag ska orka vakna tidigt i morgon. Har ett sömnbehov som en bäbis hahaha....

Hör av mig efter helgen igen när jag får lugn och ro. Kram på er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0