Spännande

Nu har jag länkat mig från Facebook. Det innebär att jag måste bli lite mer aktiv här. Trots att det inte händer så mycket mer i mitt liv än det jag skriver på FB.
Tuffade till mig idag och tog en 4km runda i skogen eftersom jag har ett vaj på hjärtat så måste jag alltid värma upp kroppen med lugn promenad. När jag kände att hjärtat hängde med så ökade jag takten successivt så det blev minst 3,5km rask promenad varvat med joggande.
Hundarna var överlyckliga. Till och med min gamling viftade glatt på svansen. Ska ta fram den bilden för mitt inre när det känns motigt. Målet är att jag ska orka en timme.  Idag tog det 35 minuter. Jag FÅR inte jämföra mig med andra för då blir det bara pannkaka av alltihop.
På nåt sätt kändes det skönt att bli ordentligt svettig. DET var längesedan
Ibland är livet bra snällt mot mig. Det stod en gammal men modern bänkdiskmaskin i förrådet vid kapellet där jag bodde innan. Den fick jag förvalta. Så nu har jag rent på diskbänken. Den är tillräckligt stor för att köras en gång om dan. Jippiiii. Jag som AVSKYR att diska.
Skriver det här på min padda så jag lär nog inte få in ett foto men ser ni inget då funkade det inte.
Tjingeling. Ses snart igen 😘
Fick ta en av de gamla för jag lyckades inte ladda upp en ny. Måste gå.....


Kommentarer
Mia

Men du, vovvarna är söta ändå =) Åh, jag vill också ha en diskmaskin, även om jag är ensam så hatar jag att diska!

Svar: Det är en kompis som har designat min blogg, så du förstår vilken oteknisk idiot jag är! Fattar inget alls av sånt L

2012-08-19 @ 19:54:19
URL: http://matmia.blogg.se/
Snejky

Hellojs tjejjen....



Tycker du är jätteduktig & man ska verkligen ta det i sin egen takt...Själv är jag ganska lat av mig, men känner att jag skulle behöva att dra ner ett gäng kilo....



Det går ju i perioder med bloggandet för min del...Även om man inte tycker att man lever ett speciellt intressant liv så kan andra tycka det...

Ha de bäst, tjejjen...

Varma kramen....

2012-08-19 @ 21:56:43
URL: http://snejky.se
Sofia

Hittade hit genom en annan blogg vad duktig du är! Massa kramar

2012-08-21 @ 12:40:40
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0