Tror minsann

att den är på väg tillbaka, våren som höll på att försvinna. Idag har det varit riktigt skönt ute. 1,5 timme i lekparken. Kanonskönt, ända tills jag blev helt illamående av allt snurrande på karusellen. Jag snurrade inte, men jag gav fart och det räckte. Lilla stumpan kunde inte gå rakt efter åkturen. Det blev några snedsteg.

Tiden har gått så fort idag. Trots att vi klev upp och åt frukost före sju i morse. Vi har sjungit barnsånger och tittat på pippi idag igen. Jag njuter i fulla drag.

I morgon ska storasyster vara hemma. Härligt!! Dels så får vi sovmorgon och sen får de sällskap av varandra. Och, viktigast av allt. Jag får njuta av bägge två en hel dag.

Just nu har jag väldigt svårt att koncentrera mig på att skriva. Vi sitter alla i samma rum..... Ska låta den stora få låna min dator och spela lite spel i stället =)


Kommentarer
Företagerskan

God morgon!

Härligt och höra att du njuter av livet!! Ha en underbar torsdag kramisar

2009-04-23 @ 08:36:16
URL: http://metrobloggen.se/foretagerska


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0