Två veckor utan internet

Kan det vara tråkigare?
Jo. Jag har haft en helt fantastiskt underbar vecka med barnbarn <3
Vi åkte Bellevue mellan Töreboda och Sjötorp på Göta Kanal. Det var deras julklapp. Det är spännande när jag frågar dem vad de fick av mig i julklapp och ingen av dem kommer ihåg. Tänkvärt...... Blir trots att en ny upplevelse i julklapp nästa jul igen för det blir verkligen kvalitetstid!!!
Riddarveckan var i Hova. Där hann vi vara tre olika dagar och avslutade deras vecka hos mig med kvällsföreställning av Tornerspelen. Klart värt att se trots sen timme och kyla :-)
Tidning stod också på schemat. En god vän till mig hjälpte mig att få kontakt. En timmes västernridning utanför Slätte. Mycket uppskattat så tack snälla Therese, Thilda och Sara för hjälpen<3
I går körde jag till IKEA och Bauhaus i Örebro och gjorde några måste och brahainköp. Typiskt nog öste regnet ner när jag närmade mig Örebro men det hann regna över innan jag körde hem igen.
Idag kom Randy och hälsade på. Då blev det besök på katthemmet i Töreboda och två loppisbesök.
Sitter och skriver inlägget på IPad och lyckas inte få mellanrum mellan styckena och inte heller in bilder. Återkommer när jag fattat hur jag ska göra.
Kram alla fina


Kommentarer
Snejky

Jo do, tjejjen....Har ju lånat en smartphone utav min son & jag håller på att lära mig för fullt hur man gör...Det jobbigaste är att skriva sms....Mycket fel blir det...



Ang detta om att göra en sida...Så är det lite knepigt just med att du har din sida på blogg.se.



För mig hade det varit mycket lättar om du haft typ blogger....



Men vad är det exakt du vill ha hjälp med? Vi kan i alla fall givetvis göra ett försök....



Kramen, tjejjen..

2012-07-18 @ 22:02:42
URL: http://snejky.se
Snejky

Men hemska tanke...hahahaha

Man saknar internet de första dagarna, men sedan så ser man att man lätt kan leva utan..

Jag hoppas att du har det riktigt gott, tjejjen..

Kramen

2012-08-05 @ 13:23:49
URL: http://snejky.se
Mia

Kvalitetstid och upplevelser är det bästa man kan få, även om paket är mer påtagligt, speciellt för barn L

Men paketen har dom glömt när dom blir vuxna, däremot inte vad dom fick uppleva :)

2012-08-19 @ 15:47:33
URL: http://matmia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0