Hallå i etern

Idag på Fars dag har jag tända ljus hela dagen.

Min lilla pappa dog 1994. Han var född 1905 så han behövde få vila efter sex års svår sjukdom. Trots det blev det en chock. Tänker ofta på min tuffa smarta pappa.

Han hann lära mig överlevnadens svåra konst <3

Här blåser och regnar och är mörkt. Har så svårt för den här mörka tiden. Mitt psyke behöver LJUS!!!! Går åt en hel del el till belysning för mig.

Har funderat på att köpa en dagsljuslampa och se om det hjälper.

Någon som har erfarenhet av det? Berätta gärna i så fall :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0