Feber

Inte blev det någon storstädning här. Förkylning fick jag istället. Idag slog febern till. 

Att få infektioner med SLE i kroppen är ingen hit eftersom det är en immunförsvarssjukdom. 

Har börjat med cytostatika för några dagar sen som stoppar immunförsvaret så den får jag inte äta nu. 

Kan bara hoppas att kroppen själv kan hantera det här så jag slipper lunginflammation. 

Ja ja. Vad är väl en bal på slottet när jag kan ligga här i soffan och kolla tv och gosa med Sotis ;)

Kram på er




Kommentarer
Petra Gashi

Krya på dig! <3

Svar: Tack älskade Petra. Ska väl säga detsamma ❤️
Trygg i mig själv

2013-11-05 @ 14:31:16
URL: http://petragashi.blogg.se/
Snejky

Jag sänder många varma kryapådigkramar....
Kramelikramen....

Svar: Tack bästa Snejky ❤️
Trygg i mig själv

2013-11-05 @ 15:50:26
URL: http://ebba.webdon.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0