Orkat 😃

KÀnner sÄn glÀdje över att jag orkat vara med pÄ Ekumeniska RÄdet i kvÀll. En kvÀllsresa!!!! Pastorn körde min bil sÄ jag slapp alla vÀxlingarna = överanstrÀngning av den ömma handleden. Tack Jan!!!

Det Àr sÄ intressant att fÄ vara med och arbeta ekumeniskt. För mig finns det bara en Gud och sÄ har vi smÄ skillnader i vÄra tankar. Typ ska vi godkÀnna barndop eller ska det vara vuxendop.

GlÀdjen i uppgiften Àr den gemensamma strÀvan att fÄ tjÀna vÄra medmÀnniskor :)

IkvÀll kommer jag att sova gott!

Just nu Àr det Hela Sverige bakar. TÀnk vad enkelt de kan fÄ det att se ut!!!!!!

Ha det bĂ€st alla fina ❀❀❀



Kommentarer
Snejky

Jag Àr sÄ glad för din skull, fina tjejjen..
Kramen....

2012-11-20 @ 15:28:33
URL: http://snejky.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig sjÀlv

Livet som varit vÀldigt mycket ner och en hel massa upp har lÀrt mig vem jag Àr och vart jag stÄr. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0