Hemma igen :)

Så skönt att det här besöket är över. Fick Nitromex i spray och fick veta hur jag ska hantera det och exakt när jag måste ringa 112.

De är så mysiga på det där stället. När jag kom idag, bara tredje gången, säger sköterskan -Hej Bibbi. Kul att se dig igen. Välkommen!! Men på vilket sjukhus blir man bemött på det sättet? Allt går snabbt. Jag blir tagen på allvar. Känns så seriöst och skönt.

Tänk er..... 30 år av smärtor och försök att få hjälp.... Och nu får jag det. Jag blir så glad så tårarna rinner.

Fick lämna en massa prover igen och kommer bli kallad för koll av lungorna den här gången. Svaren från senaste hjärtkollen hade inte kommit.

Jaja... Här är bara sjuksnack men det känns så häftigt att få hjälp!!!

Fick sällskap av en av mina fina grannar idag så vägen mellan hemma och Skövde bara försvann :)

Bra dag idag. När jag kom hem hade Linnea hjälpt mig att flytta min azalea som jag börjat med men inte orkat slutföra. Tur det för ny är det julesnö utanför fönstren.

Mötte en väninna på Willys som jag inte sett på säkert ett halvår. Bara glädje ❤

Ha det bäst alla fina ❤



Kommentarer
Snejky

Du ska bara veta vad glad jag är för din skull, tjejjen...& det är ju väldans underbart att få ett sådant mottagande.. Tycker mest att det är ganska opersonligt annars...
Ännu en gång, jag är så glad för din skull....
Varma kramen

2012-11-28 @ 13:31:49
URL: http://snejky.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0