Sjukdag IGEN!

Blir snortokig på att inte kunna ha en normalt aktiv dag utan att bli sjuk dagen efter:(

Som tur är har jag världens bästa hundar som fattar när matte inte orkar.

De har rastat sig själva i hundgården idag. Till och med Sally som avskyr att göra sina behov där.

Nu kan jag bara önska mig en frisk dag i morgon. Vill orka!!!!

Gjorde ett tokdåligt inköp på Blocket när jag köpte en begagnad torktumlare för 1000:- dessutom 10 mil härifrån. Min spontana tanke när jag såg den var att åka hem utan men han (taxichaufför i Tidaholm) intygade att den funkade bra så ok då.

Men... Den var som jag sagt tidigare superskitig. Och inte nog med det. När jag försökte torka ett täcke i den idag så lossnade tätningslisten och täcket blev inte torrt!!!!

Hur dum får man bli.....



Kommentarer
Petra Gashi

Typiskt tråkigt... :( Risken med att handla second hand!

2013-03-10 @ 12:04:34
URL: http://petragashi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0