Massor att göra

Har skaffat mig massor med jobb här hemma. Blir trött bara av att se alla saker som måste fixas.
Dags att skriva en att göra lista kanske så jag får lite struktur på det.
Hur som helst får det ju ta den tid det tar. Ska bara inte påbörja något nytt innan allt redan är klart.
Säger jag som införskaffade en begagnad torktumlare igår som måste göras ren ordentligt och kopplas på kontakt.
 
Nä nu får det bli en att göra lista innan promenaden så jag kan slappna av.
 
Ha en fin onsdag :)
 
 
Elbesparing ;)


Kommentarer
attis

Hej fina Bibbi. Den här länken använder jag ofta för att hämta bilder. http://www.graphics18.com/ Så söker jag ofta på goggle. Kan skriva så tex. Monday glitter graphics gif och sedan på bilder. Kramelikram

2013-03-09 @ 12:37:07
URL: http://attisblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0