Sovdag

Har bara sovit idag. Vaknade första gången tio över elva. Hundägare.... Jaa... Hon väcker mig inte om det inte är kris.

Nu ska jag göra mig klar för tur till Linnea. Blev inget hembesök hos elmannen för nu är han nerflyttad till en varm lägenhet i Hova. Han får låna Linneas blivande man Jimmys lägenhet tills värmen är åter.

Har fixat en termos kaffe så den får bli med.

Här faller snöflingorna så där juligt utanför fönstret. Har ju inte orkat förbereda min trädgård ordentligt än men det ordnar sig bara krafterna återkommer.

Hoppas ni får ett fint slut på dagen <3

På bilden sitter Jimmy hemma hos mig :)



Kommentarer
Snejky

Jo, snön har kommit en aning här oxå..
Jag hoppas det inte blir oväder eftersom jag ska ut & jobba inatt...
Men va snällt att elmannen fick låna en lgh.. Det fonns många snälla människor omkring oss.
Kramen

2012-11-28 @ 15:37:06
URL: http://snejky.se
Annelie


Hej svejs tjejen...

För det första,,, hittade hit genom Snejky´s blogg,, därför jag kikar in här.
För det andra,,, vi hade också en sådan hund som inte behövde ut så jättetidigt på morgonen, hon sov så länge som vi sov.. *underbart*, väckte oss endast som din voffsing om det var kris.
Förresten,, du har en jättesöt voffsing... :-)
Å för det tredje,,, fyyyyyy vilken undersökning du var med om, då du trodde du skulle dö. Vilken HEMSK känsla det måste ha varit.

Ha en helt underbar Första Advent-helg.. // Annelie

2012-11-29 @ 08:47:36
URL: http://minegen65.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0