Lördagskväll

Nu är det sååå längesedan jag var här så jag känner mig nästan bortkommen.

Ni undrar säkert varför jag varit borta så länge. Har inte ORKAT skriva. Det har hänt så mycket negativt sedan sist så jag har bara velat dra täcket över huvudet. Vilket jag också gjort när jag inte umgåtts med barn och barnbarn eller varit ute med mina älskade hundar.

Försökte svara på alla kommentarer men helt plötsligt ville inte nätet hänga med.

Er jag inte varit inne hos....... Jag kommer snart.... Inte om en månad utan kanske i morgon kväll.

Var inne hos Anki och läste om hur skititgt det är i Rinkeby. Här i Sigtuna är det inte bättre kan jag hälsa. Blir arg varje gång jag går ut med hundarna och ser soppåsar med hushållssopor ligga slänga i skogsbrynet. Alldeles bredvid bebyggelsen. För att inte tala om alla fimpar och all HUNDSKIT som ligger över allt.

Skaffar man hund får man lära sig att plocka upp efter dem!!!! Okej. Ibland kanske det är helt omöjligt att hitta hundbajset men när det ligger MITT PÅ GÅNGVÄGEN. Då finns det inte en chans att det är osynligt.

Är man rökare får man väl tänka sig för och ta hand om sina fimpar. Har man en ask att ta en cig ur kan man lägga tillbaka fimpen däri om man inte ids bära den till sopkorgen.

Jag känner sådan frustration över all slapphet. Hur kan man vilja leva i skiten???

Slutar inlägget med en härlig bild tagen vid Strandpromenaden här i Sigtuna igår






Kommentarer
Anna

Hej min vän! Tack för det du sa i min blogg! det värmer och känns så bra, för jag tror du, om någon, kan förstå hur jag känner mej. Det är tufft när man har ont och inte blir trodd, inte ens inom vården.

Jag vet inte om personalen är överarbetade och inte bryr sej för det, men man är ju människa, inte bara patient...



Jo, jag bor mellan Mjölby och Motala och har Göta kanal bara en och en halv mil härifrån. Om du får möjlighet ska du åka båt på kanalen, det är otroligt vackert!



Stor bamsekram från mej, jag har saknat dej. Tänker på dej och dina smärtor, jag förstår lite av hur du har det. kraaam

2010-04-24 @ 23:25:08
URL: http://kavril.bloggplatsen.se
pertan

Ja människor e så lata! Mamma känar förmögenhet på pantburkar varenda gång vi går ut i skogen o går. (Får panik på min städande mamma)

2010-04-25 @ 00:26:57
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
wiper

Kul att se dig igen och tack för din kommentar. Tråkigt att du inte haft det så bra men jag förstår dig eftersom jag själv känner mig lite stressad av bloggen just nu och hinner knappt med att bloggvandra. Sen har man ju sina krämpor. Tråkigt med denna nedskrämpning som förstör så mycket och kostar också. Håller med dig i det du skriver.



Sköt om dig och hoppas du snart får må bättre



varm kram

2010-04-25 @ 08:50:57
URL: http://wiper.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0