Söndag morgon

Jag har gjort allt jag kan för att bli klar i huvudet. Befinner mig i en glasbubbla. Måste vakna. Matchen börjar om 10 minuter. Jag har många mil att åka. Gode GUD! Hur ska det här sluta.

Jag har druckit kaffe, rastat hundar, duschat och sitter med ännu mera kaffe. Känner jag mig piggare?? Nej och åter nej.

Som tur är lovade jag inte att komma till första matchen men vill!!! Det är ju hennes allra första fotbollsmatch i 6:orna.

Ok. Jag stänger datorn. Blåser håret, klär på mig ytterkläderna och går UT. Det KAN hjälpa......

Klockan två är det 7-årskalas för den andra barnbarnstjejen i Sigtuna. Tror matchen slutar 12 så det blir nog alldeles precis att åka hem, byta kläder, lämna hundar och så iväg igen.

Ha en fin dag i solen



Kommentarer
pertan

Lycka till! ;)

2010-04-25 @ 15:19:02
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Maddo

Kom du iväg till matchen?



FLERA MÅNADER?! Gaaah, men det gick bra på kvällen. Då var Jenny med. Phew. :D



Ta hand om dig!! KRamar i massor!

2010-04-26 @ 09:17:42
URL: http://blogg.dreammaddo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0