En fin dag :-)

Fick finbesök idag av bästa Anna. Vi satt och pratade i flera timmar. Sedan letade vi fram några saker som behövdes i påsk.

Hon fick mig till och med att ställa upp i påskfirandet i Slätte. Har nog aldrig varit på påskbrasan fast jag bott där i många år men nu när jag flyttat blir det dax :-))

Sen tog jag en sväng till Irene för en hundpromenad med henne. Törs ju inte visa upp min lilla Sotis i byn nu när hon ser så bedrövlig ut i pälsen.

På onsdag åker vi till veterinären och rakar henne med lugnande så hon slipper lida. Sen när pälsen börjar växa ut igen kommer hon att bli supersöt igen <3

I morgon bär det av till Lizen på förmiddagen så synthen får flytta hem igen. Den hade blivit kvar i kapellet när hon flyttade.

Nu ska jag se klart Familjen annorlunda innan kvällspromenaden. Då är det mörkt så vi inte syns hihi

Idag får det bli en bild på Lizen och hennes käraste Conny



Kommentarer
irene

Mmmmmmmmmmm vad fint du skrev....stor kram Bibbi.... snäll du är!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-02 @ 21:58:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0