God morgon

är ju lite för sent att säga men här går det trögt idag. Hela huvet känns som ett mos. Undrar om jag håller på att bli förkyld.....

På agendan idag är det viktigaste av allt veterinärbesöket så min lilla Sotis får bli fin hund igen och vi slipper åka lååångt bort för att kissa och bajsa eller smyga utomhus i mörkret.

Har kommit ihåg att ställa undan allt som går att äta för hon måste vara fastande från 10 eftersom hon ska få lugnande.

Fattar inte vad bilverkstan gör. Det är flera dagar sedan jag lämnade in min bil. Har sk 'lånebil' under tiden som kostar 150:-/dygn. Kanske därför de inte har brådis med lagning och att höra av sig. Hrmmmm

Nu ska vi smyga oss iväg till....... Gullspång får det nog bli..... för där vet ingen vem vi är..... och ta en riktigt härlig hundpromenad.

Ni får ha en riktigt fin dag och ja..... jag lovar..... blir en bild på den stackars nakenpudeln efter besöket...

Tjingeling


Kommentarer
Anki

En trevlig påsk till dej, Bibbi

Jag känner oxå att det ev kan vara nån förkylning på gång. Hoppas både du och jag klarar oss från vår förkylning



Kraaaam

2012-04-05 @ 13:35:39
URL: http://nabbann.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0