Skärtorsdag

Men hallå.... Var det inte jul nyss..... Kan det vara så att ju äldre man blir ju fortare känns det som tiden går?

Vaknade tidigt i morse för en gång skull. Måste bero på alla aloeveraprodukter jag provade igår på demot ;-) Solen skiner och det var -2 för en timmes sedan.

Min lilla skrutt har problem med att pälsen är borta. Misstänker att hon fryser så jag klädde på henne och flyttade ut hennes säng i närheten av spisen och där ligger hon nu och sover. När vi var ute hade hon jacka på sig. Vi får ta långpromenaden mitt på dagen när graderna krypit upp en aning.



Vår lille Rocky är en riktig blygis



Han vågade sig ut till matte i alla fall <3

Hoppas ni får en fin skärtorsdag alla kära läsare och glöm inte att le mot dem du möter :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0