Är så glad

Min yngstas barn har kommit idag. Vilken fest det blev. De hade ned sig presenter och tårta.

När de vuxna åkt hem drog vi till pizzerian. Där var det PIZZOR stora som Ufon. Blev dogybags för oss alla tre.

Så blev det butiken. Barnen fick bestämma vad vi skulle handla och får väl erkänna att det var inte mycket som inte kan räknas till kategorin snarr :-))

De la sig helt frivilligt kl åtta i kväll och somnade nästan omgående i min nya våningssäng. De sa att den var skön. Lär väl visa sig i morgon :)

Bara för att barnbarnen ska få sova i fred har de fyrbenta fått Lyxa till det och sova i mitt rum.

Nu ska även jag slå igen de mixade och hoppas på att vakna pigg i morgon.

Sov gott alla fina <3



Kommentarer
Snejky

Men vad roligt & fint besök du haft....Kan ju säga att jag är avis på dig...hihihi..



Jag har för övrigt flyttat min blogg, du e så välkommen att kika in...



Kramar om dig...

2012-06-16 @ 16:04:33
URL: http://snejkyscorner.blogspot.se
Snejky

Svänger förbi & önskar Dig en jättefin Midsommarhelg, tjejjen..

Massa varma kramar........



Missarna hälsar oxå...Mjau, mjau...

2012-06-22 @ 00:40:32
URL: http://snejkyscorner.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0