Väntan

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge :-(

Idag har jag fått hjälp att städa bilen invändigt. Vilken skillnad det blev! Visste inte att mina golvmattor var svarta haha....

Klippte gräsmattan på baksidan och bara efter en halv timme kanske så öppnade sig himlen. Tack och lov blev den klar.

Jag bara älskar mina grannar. Det gör mina hundar också. Så snart någon kommer hem så skriker de båda av glädje. Ovanligt för gamlingen som mest brukar hålla sig till familjen enbart.

Känner mig lite splittrad. Har tackat ja till ett bröllop i Jakobsberg i morgon på eftermiddagen. Allt är klart. Presenten, vilka kläder jag ska ha, men....... Jag blir så nervös vid blotta tanken på att jag ska vara där bland en massa människor jag inte känner.

Nåja. Det får ju gå. Kan inte svika vare sig bruden eller mig själv. Vi har känt varandra i massor med år. Hon är en helt underbar människa så det är bara att ändra attityd och tänka att det ska bli superkul. Får ju erkänna att det ska bli lite spännande att se vad folket har på sig. På inbjudningskortet stod det att vi var välkomna även i shorts och t-shirt. Love.........

Båda halsbanden är klara till Lina och Kajsa. Korten är utskrivna. Nu ska de bara levereras på bästa sätt. Endera brevledes eller personligt när jag ändå är i närheten i morgon. Det får tiden avgöra. Ska vara i kyrkan tre och innan jag åker ska jag hämta goa Lizen som ska vara med hundarna när jag är borta. Sen är det ca 30 mil att köra. Planering, planering, planering. Somna tidigt ikväll och vakna tidigt i morgon. Hrmmmm

Kom ihåg att gå med......... Trevlig helg på er


Kommentarer
Snejky

Åhhh, så trevligt. Jag tror alldeles säkert att det kommer att bli en fin upplevelse...Men kan tänka mig in i sitsen, har oxå emellanåt svårt för ett gäng nya människor i sådana sammanhang..

Ha en jättemysig helg, kära vän..

Varma kramen...

2012-06-29 @ 20:25:08
URL: http://snejkyscorner.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0