Åhhh vad jag tycker illa om den här "aprilmånaden"

Min kropp hatar när det växlar i vädret hela tiden. I går kändes det som sommar och idag spöregnar det.

Jag borde inte klaga. Jag har ett eget hem, det materiella jag behöver, underbara vänner, världens finaste familj... Men... som Tony Irving säger.... Min kropp slår sönder mig ibland.

Vi tog i alla fall en härlig middagspromanad på nästan en timme i skogen. Passade på att ta lite bilder som jag lägger in här nere på sidan.

I kväll är det klickerkurs nr två av tre och jag vet verkligen inte om jag klarar det just idag. Tempot är ruggigt högt och jag är ruggigt slow idag.

Har i alla fall lyckats uppgradera programvaran i telefonen och tagit hand om en gigantisk disk (i mitt tycke är två glas ett glas för mycket, så ni förstår mina proportioner), ätit lunch och mellis.

Nu är det strax middagsdags och sen en regnpromenad av det kortare slaget.

Visst har jag börjat låta gnällig i tonen???? Fast jag har ju sagt att jag ska bli en elak gammal gumma så jag är väl på god väg nu då :-))

Jag har förståelse för om en del av er undrar vad jag tagit bilder på men det är mitt öga som ser sakerna när jag fotar dem och mitt öga faschineras av det jag ser. Naturens under....... Love!!!!





Det blev klickerträning hemma istället :-)
Ha en skön kväll allihop och kanske jag fått er att se lite annat i skogen än bara skog...... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0