Inlägg

Det förra inlägget skrevs i går kväll men kunde inte laddas då.

Jag använder inte datorn så värst ofta så jag får lita på telefonkontakten och den är inget att skryta med här inomhus.

Sov som en stock i natt i min nygamla säng. Kroppen älskar den :)

Idag ska jag fortsätta leka diskmaskin och dansa med snabeldraken. Förhoppningsvis orkar jag fortsätta tömma bilen men det är bara kroppen som vet.

När det blir för mycket tar huvudet stopp och jag får släppa allt och lägga mig i tysthet nån timme. Märkligt hur det kan bli.....

Ha en fin dag hälsar vi i 39:an



Kommentarer
Snejky

Helloojs, tjejjen....

Ja, det var länge sen jag var i bloggarnas värld, men nu gör jag ett besök så här lite mittinatten...



Jasså, du är oxå en diskmaskin, samma här...hahaha



Härligt foto på lilla vovvarna...Ta vara på dig..

Massa varma kramar...

2012-06-05 @ 00:20:42
URL: http://snejky.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0