Sol

Idag har jag äntligen börjat klippa gräsmattan. Har köpt en svävare som tyvärr inte svävar när gräset är fuktigt. Det måste vara helt torrt gräs för att det ska funka.

Det innebär att jag inte orkat med hela baksidan än. Är totalt slut så jag önskar verkligen att kroppen hänger med i morgon trots dagens insats.

Jag har nog Skaraborgs bästa grannar runt mig. Idag lånade den ena grannen ut en lång sladd till klipparen för min var trasig. Så tog han hem den trasiga och lämnade tillbaka den hel.

Kan man få det bättre???? Känner sån tacksamhet.

Sally tog sig friheten att gå in till frun och leka köksassistent medan hon lagade lunch. Tack och lov är hon en smart kvinna och gav henne ingenting.

Just nu ligger vi alla tre tjejer på soffan och vilar efter dagens slit :-)

Käre Gud. Ge oss två dagars sol till så jag kan klippa klart gräsmattan ;-)

Ha en fin kväll alla underbara medmänniskor <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0