Sova sova sova

Så vart det en sovdag igen. När det bara inte går att hålla kroppen upprätt och ögonen öppna.

Idag har det först renat. Sen blåst "halv storm" och nu skiner solen och det viner i skorstenen.

Rallybrudar går på tv:n och den enda som tittar är Sotis.

Om en halvtimme får jag äntligen lägga mig i sängen för då har Sally fått sin nattmedicin och sista hundkissen gjord så de klarar sig till i morgon bitti.

Här i huset gäller det att ta en stund i taget och glädjas åt det som går.

Ha en fin fredagskväll allihop <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0