Grå måndag ute

Inget önskeväder precis. Men det sägs ju att det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder så det får väl bli tjocktröja och regnjacka när vi traskar ner till centrum.

Är en precis lagom promenad på 1,6 km enkel väg. Måste jag handla får det bli bilen. Idag är det bankomaten som gäller.

Vi har samlat ihop pengar till en man som inte kan betala sin elräkning och jag tror på att vi finns här på jorden för att hjälpa varandra. Hans el är avstängd och nu kommer kylan!!!!

Passar på att tacka för gåvan till er som hjälpt till (finns fortfarande chans att lägga en slant. Bara hör av dig) Ingen nämnd och ingen glömd <3

Ha en fin dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0