En dag till

Blev sängläge idag med. Stackars Sotis!!! Hon har bara varit i trädgården två dagar nu. I morgon må jag ha hur mycket feber som helst. Hon ska få en härlig skogspromenad och därmed basta 

Så här ska det bli. Men hon ska få springa lös en stund så hon får känna på friheten. För det är hon värd min lilla kompis. 

I morgon bitti kommer en kille och installerar min diskmaskin. Vilket lyxliv jag har!!!!

Just nu hänger jag i soffan och myser med en brasa 

Ikväll blir det tidigt sänggående med förhoppningen att må bra i morgon. 

Kramizar ❤️






Kommentarer
Snejky

Skönt för henne att få springa lös...
Det ser så mysigt ut med din kamin...Det blir till att testa min öppna spis här oxå framöver...
Kramen, tjejjen.....

Svar: Åh vad mysigt. Har du kakelugn i lägenheten? Låter som lyx för en hyreslägenhet och det är du verkligen värd.
Kramen på dig bästa tjej <3
Trygg i mig själv

2013-11-15 @ 01:04:17
URL: http://ebba.webdon.nu/
Jeanette

Vad mysigt med spis. Vi får installera någon någon gång.
Hoppas förskylningen ger med sig. Krys på dih

2014-01-16 @ 00:41:10
URL: http://Bondeuska.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trygg i mig själv

Livet som varit väldigt mycket ner och en hel massa upp har lärt mig vem jag är och vart jag står. Det har gett mig en stor trygghet.

RSS 2.0